Транспортна реформа у Харкові: трамваї планують замінювати тролейбусамиЗамінити трамваї на тролейбуси і побудувати 75 км нових ліній планують у Харкові до 2031 року. Генеральний план міста, розроблений до 2031 року, передбачає, що тролейбусна мережа буде розвиватися одночасно із зняттям трамвайних колій та реконструкцією вулиць. Так, рейки приберуть на вул. Клочківській, пров. Піскуновському, спуску Пасіонарії, пл. Конституції, пр. Московському, вул. Шевченка та вул. Червоноармійській. У свою чергу вул. Карла Маркса та вул. Кацарську переведуть на односторонній рух і впровадять там технологічну контактну мережу. Всього протяжність мережі до 2031 року повинна скласти 190 км. Зараз у місті розробляють ряд нових тролейбусних маршрутів. Так, нові лінії планують пустити від пр. Гагаріна до вул. Малиновського, від пр. Московського по пр. Фрунзе до Салтівського шосе, на Північній і Східній Салтівці, а також по вул. Артилерійській, вул. Клочківській, вул. Академіка Павлова з виходом на вул. Шевченко. Крім того, деякі тролейбусні лінії подовжать, зокрема по пр. Жуковського, по вул. Роганської, вул. Зубарєва, від вул. Таганської до вул. Новгородської. В той же час в центрі планують створити пішохідну зону і для цього тролейбусні лінії по вул. Ковальській та вул. Соляниківський ліквідують. |
Хто що думає з цього приводу?
ІМХО, величезна дурість.
Спочатку кілька позитивних моментів.
Продовжити лінію по просп. Жуковського - логічно.
Односторонній рух по Маркса і Кацарській - думаю, трошки полегшить проїзд. Продовжити від Гагаріна до Малиновського - теж правильно. Хоча я не зовсім розумію, як саме пройде лінія.
А от як будуть прокладати лінію по Фрунзе на Салтівку - це взагалі загадка. Через Кулиничі?)))
Плани лінії по вул. Зубарєва теж незрозумілі, чому одразу не прокласти напряму по Грицевця?
Лінія від Таганської до Новгородської - взагалі абсурд, яким чином її там збираються прокладати, по повітрю?
Одним словом, це або журналістські ляпи, або якісь дуже довгострокові плани)
Щодо демонтажу трамвая - це взагалі без коментарів.
Вадим, може ти розкажеш, як ці всі прожекти будуть реалізовуватися?
А що тут думати?
Хочуть повторити поганий досвід Києва, де заміну трамвая на тролейбус практикували 10-15 років тому. Замість того, щоб приводити ЕТ у нормальний стан - його ліквідують...
Те, що це буде черговий транспортний погром, очевидно. Мені от цікаві деталі будівництва деяких тролейбусних ліній - по яким саме вулицям вони пройдуть і як.
І хто розробляє такі Генплани? Наскільки я знаю, у Харкові знаходиться проектний інститут міського транспорту, і саме такі установи повинні планувати транспортну сітку міста. Невже це Діпротранс склав такий ідіотський проект? І це зараз, у 21 столітті, коли всьому світу вже очевидна перевага трамвая над тролейбусом на великих пасажиропотоках.
Mikolalex, подозреваю, что никак не будет реализовываться. Генплан Харькова, составленный, кстати, киевлянами - полнейший бред, по крайней мере в плане изменения транспортной сети. Скорее всего, ваши специалисты, прокладывая новые линии, не то что не были на местности, но и не видели ее на фотографиях :)
gt; Односторонній рух по Маркса і Кацарській - думаю, трошки полегшить проїзд.
Вообще-то там уже несколько десятков лет односторонне движение, что на улице Кацарской, что на улице Карла Маркса
gt; Продовжити від Гагаріна до Малиновського - теж правильно. Хоча я не зовсім розумію, як саме пройде лінія.
Наверно, от Вернадского по Красношкольной и Нетеченской набережным, Гончаровской плотине, улице Конева. Такой вариант всерьез рассматривался несколько лет назад, когда планировали закрыть на реконструкцию Купеческий мост (тб11/27 на Баварию могут попасть своим ходом только через него). Но мост до сих пор не закрывали, и судьбой данного проекта я не интересовался.
gt; Лінія від Таганської до Новгородської - взагалі абсурд, яким чином її там збираються прокладати, по повітрю?
Мост через реку и путепровод через ж/д там не помешали бы. Хотя на самой Таганской довольно тяжелый профиль для троллейбуса.
Это отмывание денег очередное..Как у нас хотят Скоростной в Крвиом Роге пустить по линии обычного трамвая уже даже предприятия объединили .
gt;Генплан Харькова, составленный, кстати, киевлянами
Киевлянами - это "Киевгенконоплёй"? )
Кому бы киевский "Гипроград" не делал генплан, везде предлагает трамваи убирать. Например, Одесскую сеть он предлагает переполовинить, а в Николаеве убрать трамвай вообще.
Написать им, что ли, гневное сообщение или сатирический материал по этому поводу? )