Херсонські тролейбуси хочуть знищити за допомогою автобусівКП «Херсонелекттротранс» уклало договір з якоюсь приватною компанією, у якої буде орендувати автобуси для роботи на міських маршрутах загального користування. Про це журналістам повідомив директор КП «Херсонелектротранс» Михайло Мосін. «Автобуси ми будемо орендувати у приватної фірми, проте вся виручкка за винятком невеликої орендної плати буде залишатися на підприємстві. Таким чином можна буде поправити фінансове становище, а отримані гроші витрачати на ремонт тролейбусів», - сказав М. Мосін. За його словами, зараз на КП «Херсонелектротранс» вже пригнали 19 автобусів «Волошка», всього їх буде 31. Назва фірми, з якою укладено договір на оренду транспорту, М. Мосін повідомляти відмовився. За інформацією quot;Херсонських Вістейquot; підприємство з яким КП «Херсонелектротранс» належить заступнику Мосіна пану Кирину. Докладніше про quot;схемуquot; банкрутства «Херсонелектротранс» читайте в журналісткому розслідуванні quot;ХВquot; на наступному тижні. |
Це ще добре, що не взяли в кредит автобусів на баланс депо, як це в Луцьку було. Бо тоді би точно добили Херсонелектротранс.
Боюсь, що нічого доброго з цього не вийде.
За 1,5 роки керування згаданого у інтерв"ю директора КП «Херсонелектротранс» Михайла Мосіна ситуация на підприємстві дуже сильно погіршилася: відчутно скоротився випуск, тролейбуси практично перестали ремонтуватися, робітників депо ставлять у такі умови, що вони вимушені звільнятися за власним бажанням. Бюрократичний штат, навпаки, роздувається. Нічого хорошого для підприємства при такому керівнику не буде.
Це тим більше прикро, що ще декілька років тому підприємство було одним из найкращих в Україні, і троллйбуси у Херсоні, у порівнянні з сусідніми містами (наприклад, з Миколаєвом), працювали дуже добре.
Грамотність тексту матеріалу - на "найвищому" рівні!..
Мосин утверждает, что чистый доход предприятия от этих автобусов составит 1,2 млн.грн. в год.
Получается, что один автобус в день будет приносить доход в сумме:
(1,2 млн.грн. : 365 дней) : 31 автобус = 106,05 грн./день.
106,05 грн. : 2 грн. (стоимость проезда) = 53 пассажира перевезенных пассажира одним автобусом в день.
Не маловато ли?
Хотя, в принципе, все ясно - остальные средства осядут в карманах Мосина и Кирина.
Кроме того, этими автобусами планируют дублировать один из более-менее рентабельных маршрутов - это маршрут №1.
Мосін стверджує, що чистий дохід підприємства від цих автобусів становитиме 1,2 млн.грн. в рік.
Виходить, що один автобус на день буде приносити дохід підприємству у сумі:
(1,2 млн.грн.: 365 днів): 31 автобус = 106,05 грн./день.
106,05 грн. : 2 грн. (вартість проїзду) = 53 перевезених пасажирів одним автобусом в день.
Чи не замало?
Хоча, в принципі, все ясно - решта коштів осяде у кишенях Мосіна та Кіріна.
Крім того, цими автобусами планують дублювати один з більш-менш рентабельних маршрутів - це маршрут № 1.
Все правильно, 1,2 млн - це ЧИСТИЙ прибуток, а ви спробували порахувати валову виручку. Виручка звичайно буде більша, аніж 106 грн у день)
Мабуть, мається на увазі, що чистий дохід з оренди за кожен автобус щодня буде 106,05 грн. В нас в Луцьку десь так само виходить.