drupal analytics
URBAN-TRANS.NET
Долучитися    Увійти
Логін:
Пароль:
 

Новий вагон в депо імені Шевченка

        

Перший трисекційний трамвай quot;Каштанquot; - готовий!

Транспортники, як і обіцяли, зібрали рейкову машину до Дня Києва. Це вже не просто вагон, а цілий потяг - із низькою підлогою та сучасним обладнанням.

Наталя Питель, журналіст:

- Він щойно став на рейки. Зелений quot;Каштанquot; привезли з експериментального цеху в депо імені Шевченка, звідки він здійснить свою першу поїздку. Вже за місяць зможуть побачити його і пасажири: щойно все налаштують - трамвай почнуть випробовувати. Тож під час тестових заїздів він проїздитиме повз станції Борщагівської швидкісної лінії. Після успішних іспитів, кияни нарешті зможуть оцінити не тільки вигляд, а і його комфорт, наприклад, кліматичний.

Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП quot;Київпастрансquot;:

- На цьому вагоні ще застосована система кондиціонування. Окремо для водія, незалежно від того, які умови у салоні. Для салону також є кондиціонування, але для водія тут застосовується індивідуальний кондиціонер для покращення умов роботи.

До речі, для водія розробили і спеціальну панель керування трамваєм. Проектували прямо у цехах «Київпастрансу». Найбільше інженерної і дизайнерської фантазії та знань витратили на маски потяга, а ще на з’єднувальні деталі, адже у машини з’явилася середня частина. Враховували всі зауваження, що були до перших «Каштанів»-одиночок та готові і далі вдосконалюватися вже у серійному виробництві.

Григорій Богуславець, начальник Служби утримання рухомого складу КП quot;Київпастрансquot;:

- Це повністю використаний інженерно-технічний потенціал технічної служби КП «Київпастранс», наші робітники, наші виробничі площі, наше обладнання… Все це практично наше, і ми готові, за наявності замовлення, пустити їх на тиражування у серію і забезпечити не тільки місто Київ, але й інші міста України.

У власної київської машини в кожній секції - частина низької підлоги, для візків передбачили висувний пандус і спеціальне місце, куди можна пристібати інвалідне крісло. Хід обіцяють тихий, плавний, навіть при 70 кілометрах на годину, які може розвивати трамвай.

Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП quot;Київпастрансquot;:

- Дозволяє економити електроенергію на 40% від звичайного трамвайного вагона Т3. Ця система забезпечує плавний рух і плавну зупинку без застосування механічних гальм. А це подовжує термін експлуатації вагона і робить зручною поїздку для пасажира.

Є у зеленому «Каштані» і система відеоспостереження, і інформаційне обладнання - монітори та звукове оповіщення про зупинки. Всі ці найсучасніші характеристики - за помірну ціну.

Олександр Козицький, директор трамвайного депо ім. Т.Г. Шевченка:

- Найголовніше, що він дешевше тих вагонів, які ми придбали у Санкт-Петербурзі, у Мінську, у Дніпропетровську. Їздять вагони нашого виробництва.

Поки у планах «Київпастрансу» пустити перший зелений «Каштан» на Борщагівську швидкісну лінію. На моніторі кабіни засвітять цифру 3- саме цей маршрут має стати прем’єрним для трамвайного потягу.

Наталя Питель, Юрій Росохай, телеканал «Київ».

27.05.2013

http://www.kievtv.com.ua/news/novini-stn/pershii-stolichnii-trisekc-inii-tramvai-kashtan-gotovii.html


27 травня 2013 р., skovoroda

Додати коментар