drupal analytics
URBAN-TRANS.NET
Долучитися    Увійти
Логін:
Пароль:
 

ЛУЦЬКЕ ДЕПО ХОЧУТЬ ВРЯТУВАТИ НОВИМИ ТРОЛЕЙБУСАМИ

        

Луцькі депутати проголосували за «кредитні» тролейбуси. Таке рішення депутати Луцької міської ради прийняли під час позачергової сесії міської ради сьогодні, 18 грудня.

На думку ініціаторів, закупівля нових тролейбусів допоможе покращити економічний стан Луцького підприємства електротранспорту.

Нагадаємо, міськрада планувала отримати кредит на закупівлю 30 нових тролейбусів під державні гарантії. Друга частина кредиту має бути спрямована на будівництво систем каналізації та водовідведення мікрорайону Вересневе та вулиці Львівської. Друга половина проекту рішення не викликала у депутатів запитань. А ось питання нових тролейбусів викликало жваву дискусію.

Як розповів заступник міського голови Тарас Яковлев, відповідне рішення ініційоване ним і погоджене з міським головою. З його слів, уже є попередні домовленості з віце-прем’єр-міністром Олександром Вілкулом. Щоправда, відповідної постанови Кабінету Міністрів ще не прийняли, але щойно це відбудеться, місто отримає кредит. Питання позики Луцьку розглядає Укргазбанк. На думку посадовця, 7 мільйонів гривень – посильні гроші для міста. А держава від своїх зобов’язань відмовитися не зможе.

«Якщо з виплатою державних зобов’язань виникнуть проблеми, то банк вирішуватиме питання з державою», - пояснив Тарас Яковлев.

Зі слів міського голови Миколи Романюка, раніше у ЛПЕ було 102 тролейбуси. Очільник міста вважає, що більша кількість тролейбусів зможе скоротити інтервал руху електротранспорту. Це, своєю чергою, дозволить покращити економічний стан Луцького підприємства електротранспорту. Мовляв, більше людей стануть користуватися послугами підприємства, якщо тролейбуси їздитимуть частіше. Крім того, буде можливість розвантажити центр міста від автомобільного громадського транспорту.

Утім, депутат Андрій Осіпов не погодився з перевагами проекту.

«Проекти, які мають вганяти місто на 10 років у великі кредити, «розкидаються на пальцях». Луцький міський голова поговорив з кимось із заступників в коридорі. А якщо не буде чим віддавати то хто буде розраховуватиметься – місто? Міський голова не буде поручителем. Чи це нагальна потреба – нові тролейбуси? Боронь боже, буде нова криза – то лучани платитимуть, міський голова не буде платити, а місто залишиться без комунального майна», - вважає депутат.

Депутат Роман Бондарук також не в захваті від такої пропозиції.

«У бюджеті нестача в декілька десятків мільйонів. Чим місто буде віддавати? Це нагальна потреба – нові тролейбуси? А що у нас робиться в сфері ЖКГ? 80% будинків зношені», - переконує депутат.

Дійшло в сесійній залі до жартів. Юрій Корольчук кинув репліку, що мовляв, є досвід не віддавати кредити. Депутат, вочевидь, натякнув на кількох депутатів міськради, яких називають боржниками одного з банків.

Натомість депутат Микола Яручик вважає, що кредит на тролейбуси – добра справа для міста. І оновити тролейбусний парк – нагальна потреба.

Обранець громади Юрій Вега зазначив, що державних гарантій досі немає. Тому місто дуже ризикує.

А депутат Роман Романюк назвав кредит «халявним» і запропонував таки підтримати проект.

Відтак, 37 депутатів проголосували «за» проект рішення і міська рада розпочне роботу аби отримати кредит на тролейбуси та будівництво систем каналізації та водовідведення.

http://www.volynnews.com/news/economy/vriatuvaty-lutske-depo-khochut-novymy-troleybusamy/


18 грудня 2013 р., TFA

Додати коментар