drupal analytics
URBAN-TRANS.NET
Долучитися    Увійти
Логін:
Пароль:
 

Ґаброво – місто доброго гумору, безхвостих котів та старих Зіутек

Це те, що я знав про місто, перед тим, як до нього потрапити. З гумором, здається, все гаразд (принаймні, у самому центрі розташовано музей quot;Дом на хумора и сатиратаquot;), котів багато, але всі вони з хвостами, а Зіутки дійсно старенькі, хоча й доглянуті. Власне кажучи, у багатьох наших містах ЗиУ-682, яким майже виповнилося чверть століття, виглядають аж ніяк не краще. Центр міста розкинувся в улоговині річки Янтар, житлові масиви та промзона – здебільшого на пагорбах. Через місто проходить національний автошлях № 5, по якому курсують тролейбуси та автобуси. Автобусних маршрутів багато, але власне автобусів мало, оскільки на більшості маршрутів є великі інтервали. Тролейбус з певною умовністю можна вважати основним видом транспорту, адже він проходить через усе місто, сполучаючи райони Русевце та Трендафил на північному заході з центром міста та південним районом Бичкиня, де працює маршрут № 31 та його коротка версія № 33. Маршрут № 32, на якому виконується лише декілька рейсів, сполучає північну промзону з Русевце, а маршрут № 34 – з центром. На відміну від деяких інших болгарських міст, тут на кожній зупинці висить похвилинний розклад тролейбусних та автобусних маршрутів. Цікаво, що на час візиту на розкладах було зазначено тільки маршрути № 31 та 32, при цьому на маршруті № 31 інтервал у робочі дні становив 15 хвилин, а у вихідні – 30 (але частина рейсів виконується тільки до зупинки Шиваров Мост), а на маршруті № 32, який працює тільки у робочі дні у пік – у середньому 40 хвилин (12 рейсів за день). У реальності на багатьох тролейбусах взагалі номер маршруту не показували, а писали тільки кінцеві (номерів маршрутів 33 та 34 побачити так і не вдалося). Можливо, реорганізацію провели якраз напередодні мого візиту, і просто не встигли змінити таблички. Тож наявність двох маршрутів, які вранці курсували з інтервалом 10-15 хвилин стало приємним сюрпризом, і дозволило зробити додаткові фото.


автор : Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 310 на маршруті 31 ул. Найден Геров
3 червня 2011 р., Kostas
Нашу фоторозповідь почнемо від кінцевої Русевци у північно-західній частині міста
Ґаброво, ул. Найден Геров
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 314 на маршруті 32 ул. Лазурна
3 червня 2011 р., Kostas
Тролейбус на ул. Лазурна, а будинки відносяться до ул. Свищовска
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 313 на маршруті 31 ул. Лазурна
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 310 на маршруті 31 ул. Лазурна
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 324 на маршруті 31 ул. Лазурна
3 червня 2011 р., Kostas
Подібне фото можна зробити у багатьох невеликих болгарських містах - широченна без розмітки дорога, гори, промислові будівлі, які знали кращі часи, і, звичайно, тролейбус
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 324 на маршруті 31 ул. Лазурна
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 313 на маршруті 33 ул. Лазурна
3 червня 2011 р., Kostas
З тої самої точки, тільки вид у бік Русевци
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 314 на маршруті 33 ул. Лазурна
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 313 на маршруті 31 ул. Лазурна
3 червня 2011 р., Kostas
Невеликий шматок зовсім дикої місцевості неподалік промзони. Тротуари тут не потрібні, адже особливо й немає куди ходити.
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 314 на маршруті 32 ул. Орловска
3 червня 2011 р., Kostas
У цьому місці перетинаються всі тролейбусні маршрути міста. Цей тролейбус рухається у бік північної промзони. На задньому плані видно житлові масиви, які обслуговують тролейбусні маршрути № 31, 32 та 33.
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 318 на маршруті 34 ул. Индустриална
3 червня 2011 р., Kostas
Перш ніж продовжити рух у бік центру, доцільно зазирнути на ул. Индустриална, де міститься основна промислова частина міста
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 324 на маршруті ул. Индустриална
3 червня 2011 р., Kostas
Неподалік тролейбусного депо
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 318 на маршруті 34 ул. Индустриална
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 314 на маршруті 32 ул. Индустриална
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 324 на маршруті 32 ул. Индустриална
3 червня 2011 р., Kostas
Прикінцева частина ул. Индустриална, Техномат на задньому плані
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 314 на маршруті 32 ул. Индустриална
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 328 на маршруті 33 бул. Христо Смирненски
2 червня 2011 р., Kostas
А ми тим часом повертаємося на основну магістраль, що веде нас до центру міста. Тролейбус рухається у північному напрямку, в бік мікрорайонів
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 318 на маршруті 33 бул. Христо Смирненски
2 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 310 на маршруті 31 бул. Брянска
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 316 на маршруті 33 бул. Христо Смирненски
2 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, ул. Юрий Венелин
3 червня 2011 р., Kostas
Завдяки гірському рельєфу на тролейбусній трасі дуже багато мостів та місточків. Один з них, прикрашений колонами з левами, якраз неподалік від центру міста, розташованому по правий бік
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 310 на маршруті 33 ул. Юрий Венелин
3 червня 2011 р., Kostas
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 313 на маршруті 33 ул. Капитан Дядо Никола
3 червня 2011 р., Kostas
Неподалік кінцевої Шиваров мост, де закінчується більшість рейсів тролейбусів
Ґаброво, Тролейбус ЗиУ-682 № 324 на маршруті 31 бул. Столетов
2 червня 2011 р., Kostas
Тролейбус рухається з мікрорайону Бичкиня до центру

Додати коментар