Ця фоторозповідь покриває тангенційний маршрут Rulmentul – Saturn, що сполучає дві важливих промислових зони з житловими масивами, які виникли у 1970-і. Від початку тут працював тролейбусний маршрут № 8, а 1987 року замість тролейбусів пішли трамваї (саме замість маршруту № 8, оскільки інші маршрути працювали й надалі). Це була перша стадія Брашовського трамваю, але другу чергу у південному напрямку так і не побудували через кризові явища в економіці країни. Після 20 років роботи трамвайна інфраструктура занепала й потребувала чималих коштів на оновлення. Коли 2006 р. Брашов отримав кошти ЄС на модернізацію транспорту, виявилося, що їх вистачить лише для придбання автобусів. Тому було вирішено закрити трамвай, і відновити тролейбусний маршрут № 8. Це якраз співпало з закриттям більшої частини мережі та одержанням чергової партії уживаних тролейбусів з Франції та Швейцарії. Тож тепер маршрут № 8 – єдиний регулярний маршрут, де інтервал становить менше 10 хвилин, і єдиний, що працює у вихідні
Брашов, Тролейбус DAC 217E № 77 на маршруті 30 Rulmentul 10 травня 2005 р., Kostas Кінцева тролейбусів Rulmentul з майданчиком для відстою розташована у мальовничій зеленій зоні
| |
Брашов, Трамвай Düwag GT6 № 34 на маршруті 101 Зупинка Rulmentul, Rulmentul 10 травня 2005 р., Kostas Кінцева трамваю, якою вона була 2005 р., зараз тут автостоянка
| |
Брашов, Тролейбус Volvo B10MA-55 № 66 на маршруті 8 Str. 13 Decembrie 3 липня 2011 р., Kostas Тролейбус, що колись працював у швейцарському Білі, на тлі модерної офісної споруди та одного з входів до Rulmentul. Rulmentul (Підшипниковий завод) продовжує працювати і зараз, хоча й у менших масштабах
| |
Брашов, Тролейбус FBW 91GT № 59 на маршруті 8 Str. 13 Decembrie 16 липня 2009 р., Kostas | |
Брашов, Тролейбус DAC 117E № 120 на маршруті 30 Str. 13 Decembrie 10 травня 2005 р., Kostas | |
Брашов, Тролейбус Berliet ER100 № 309 на маршруті 30 Str. 13 Decembrie 3 липня 2011 р., Kostas Тролейбуси Renault/Berliett зараз є єдиним типом двовісних тролейбусів у Брашові
| |
Брашов, Трамвай Düwag GT6 № 36 на маршруті 101 Str. 13 Decembrie 10 травня 2005 р., Kostas Düwag сфотографовано на фоні однієї з будівель Uzina Tractorul Braşov (Тракторний завод) – великого промислового підприємства, що працювало з 1925 до 2007 р. і ще на початку 1990-х налічувало більше ніж 20,000 працівників
| |
Брашов, Трамвай Düwag GT6 № 42 на маршруті 101 Str. 13 Decembrie 10 травня 2005 р., Kostas Ще один Düwag на тлі розкішної гори Tâmpa hill і нині знесеної будівлі Тракторного заводу
| |
Брашов, Трамвай Tatra T4D № 45 Трамвай V3A № 17 депо 10 травня 2005 р., Kostas Вже у травні 2005 р. більшість Татр та V3A можна було побачити лише у депо
| |
Брашов, Трамвай Düwag GT6 № 33 на маршруті 101 Str. 13 Decembrie 10 травня 2005 р., Kostas Від тракторного заводу походить і назва великого житлового масиву, розташованого неподалік
| |
Брашов, Тролейбус ROCAR 212E № 110 на маршруті 2 Str. 13 Decembrie 10 травня 2005 р., Kostas Від тракторного заводу походять також назви деяких зупинок, як наприклад, ця – Tractor Proiect. Інші дві "тракторних" зупинки сприймаються дещо незвично – Biserica Tractorul (якщо перекладати дослівно, то Тракторна церква), Liceul Tractorul (Тракторний ліцей), хоча зрозуміло, що у даному контексті "Трактор" – це вже географічне поняття
| |
Брашов, Трамвай Tatra B4 № 6 на маршруті 101 Трамвай Tatra T4D № 49 на маршруті 101 B-dul Gării 9 травня 2005 р., Kostas Наступною вулицею на трасі трамваю є B-dul Gării і 2005 р. це був початок лінії, де тролейбуси ходили нечасто
| |
Брашов, Тролейбус DAC 117E № 129 на маршруті 10/ B-dul Gării 10 травня 2005 р., Kostas Єдиним тролейбусним маршрутом, що працював того дня на цій частині B-dul Gării, був 10b (10/). Його довга версія – маршрут № 10 до Saturn – не працювала
| |
Брашов, Тролейбус DAC 217E № 60 на маршруті 32 B-dul Gării 10 травня 2005 р., Kostas ROCAR 217E маршруту № 32 на шляху до Valea Cetăţii сфотографовнао на тлі будівлі вокзалу. Зараз на цьому маршруті працюють автобуси
| |
Брашов, Тролейбус Volvo B10MA-55 № 70 на маршруті 8 B-dul Gării 3 липня 2011 р., Kostas | |
Брашов, Трамвай Düwag GT6 № 40 на маршруті 101 B-dul Alexandru Vlahuţa 10 травня 2005 р., Kostas Продовженням B-dul Gării є B-dul Alexandru Vlahuţa. Німецький Düwag тут сфотографовано разом з вантажівкою ROMAN місцевого виробництва
| |
Брашов, Тролейбус Volvo B10MA-55 № 68 на маршруті 8 B-dul Gării 3 липня 2011 р., Kostas Тепер зробити таке саме фото з тролейбусом дуже складно через щільний трафік. Тому на цьому фото Volvo B10MA-55 йде у протилежному напрямку – до Rulmentul
| |
Брашов, Трамвай Düwag GT6 № 34 на маршруті 101 B-dul Alexandru Vlahuţa 10 травня 2005 р., Kostas Ще декілька фото трамваїв та тролейбусів на B-dul Alexandru Vlahuţa
| |
Брашов, Тролейбус GE152 M18 № 812 на маршруті 8 B-dul Alexandru Vlahuţa 3 липня 2011 р., Kostas | |
Брашов, Тролейбус Volvo B10MA-55 № 70 на маршруті 8 B-dul Alexandru Vlahuţa 3 липня 2011 р., Kostas | |
Брашов, Трамвай Düwag GT6 № 33 на маршруті 101 B-dul Saturn 10 травня 2005 р., Kostas Перехрестя Str. Zizinului
| |
Брашов, Трамвай Tatra B4 № 6 на маршруті 101 Трамвай Tatra T4D № 49 на маршруті 101 B-dul Saturn 10 травня 2005 р., Kostas Tatra № 49/6 наближається до зупинки Str. Cometei. На задньому плані – Biserica Schimbarea la Faţă (Преображенська церква)
| |
Брашов, Тролейбус GE152 M18 № 808 на маршруті 8 B-dul Saturn 16 липня 2009 р., Kostas Після демонтажу трамвайної лінії тролейбуси мають перетинати чотири смуги протилежного руху, що було б вельми складно, якби не світлофор
| |
Брашов, Тролейбус Volvo B10MA-55 № 72 на маршруті 8 B-dul Saturn 16 липня 2009 р., Kostas Ще 2009 року на кінцевій Saturn не було як слід відремонтовано дорогу
| |
Брашов, Трамвай Düwag GT6 № 40 на маршруті 101 B-dul Saturn 10 травня 2005 р., Kostas Кінцева трамваїв та тролейбусів Saturn у 2005 р.
| |
Брашов, Тролейбус FBW 91GT № 58 на маршруті 8 Saturn 16 липня 2009 р., Kostas Те саме місце 2009 р., тільки вид на північ. Цей шматок колії – єдине, що залишилося від Брашовського трамваю
|