Друга частина розповіді покриває основну транспортну магістраль та відгалуження до вокзалу. Розповідь іде зі сходу на захід.
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 237 на маршруті 3 Zmaja od Bosne 20 квітня 2013 р., Kostas Будівлю готелю Holiday Inn теж було пошкоджено під час війни, але було швидко відбудовано
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 288 на маршруті 4 Zmaja od Bosne 20 квітня 2013 р., Kostas На розі вулиць Халіда Кайтаза та Змая од Босне можна побачити усі працюючі трамваї. Tatra K2, що рухається у напрямку Іліджі за мить поверне направо на Змая од Босне
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 716 на маршруті 1 Halida Kajtaza 17 квітня 2013 р., Kostas Це місце взагалі-то не є найкращим для фотографування, але не через щільний рух, а через посольство США. Я побачив знак заборони фотографування, який добре видно на фото, вже наступного дня на комп’ютері, коли сортував фотографії
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 237 на маршруті 4 Halida Kajtaza 17 квітня 2013 р., Kostas Виконати фото північної частини міста разом з трамваями можна лише з цієї точки. Саме тут пізніше до мене підішли вартові і повідомили, що фотографувати заборонено, навіть трамваї
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 709 на маршруті 4 Halida Kajtaza 18 квітня 2013 р., Kostas Трамвай серії Е повертає до вокзалу. До перешивання колії трамваї ходили вулицею, яку видно якраз позаду трамвая
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 712 на маршруті 4 Halida Kajtaza 17 квітня 2013 р., Kostas На вокзальній площі
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 716 на маршруті 1 Halida Kajtaza 17 квітня 2013 р., Kostas | |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 713 на маршруті 1 Halida Kajtaza 17 квітня 2013 р., Kostas На кінцевій Залізничний вокзал з найвищою будівлею Avaz Twist Tower на дальньому плані
| |
Сараєво, Трамвай LHB 9G № 812 на маршруті 3 Zmaja od Bosne 18 квітня 2013 р., Kostas Час повертатися на вул. Змая од Босне, яка є вельми розмаїтою в архітектурному плані. На одному фото розмістилися три сусідні будинки з трьох різних епох – сучасна офісна будівля, будинок з соціалістичних та Австро-Угорських часів
| |
Сараєво, Трамвай Satra III № 602 на маршруті 3 Bul. Meše Selimovića 17 квітня 2013 р., Kostas Далі на захід вулиця змінює назву і стає бульваром Меше Селімовича
| |
Сараєво, Трамвай Satra II № 508 на маршруті 3 Bul. Meše Selimovića 17 квітня 2013 р., Kostas Ще далі на захід забудова вже не така щільна, переважно це нові та дещо старіші офісні та багатоквартирні житлові будинки
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 209 на маршруті 3 Bul. Meše Selimovića 18 квітня 2013 р., Kostas Поблизу трамвайного депо
| |
Сараєво, Трамвай LHB 9G № 811 на маршруті 3 Bul. Meše Selimovića 17 квітня 2013 р., Kostas | |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 712 на маршруті 4 Bul. Meše Selimovića 17 квітня 2013 р., Kostas | |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 257 на маршруті 5 Džemala Bijedića 18 квітня 2013 р., Kostas Маршрут № 5 працює у ранковий та вечірній пік. Трамвай щойно відійшов від кінцевої Неджарічі, що розміщується прямо на петлі. Насправді таку назву має наступна зупинка, а офіційною назвою кінцевої є Avaz / Oslobođenje
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 258 на маршруті 3 Džemala Bijedića 18 квітня 2013 р., Kostas | |
Сараєво, Трамвай Satra III № 603 на маршруті 3 Džemala Bijedića 18 квітня 2013 р., Kostas Далі на захід головна автомобільна дорога відходить убік. Цей трамвай іде у бік Іліджі, а не Башчаршії, як написано на табло
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 291 на маршруті 3 Džemala Bijedića 18 квітня 2013 р., Kostas Tatra K2 проїжджає поблизу вогнів візуальної індикації глісади. Територія аеропорту починається зовсім поруч – з протилежного боку вулиці
| |
Сараєво, Ilidža 18 квітня 2013 р., Kostas Доступ до трамваїв на станції Іліджа провадиться через турнікети
| |
Сараєво, Трамвай Satra II № 505 на маршруті 3 Ilidža 18 квітня 2013 р., Kostas Загальний вид петлі Іліджа з трамваями, а також трамвайною платформою з фігурами коня та ще якоїсь нерозпізнаної мною тварини
|