Як і у більшості болгарських міст, у Бурґасі тролейбус є радше допоміжним видом транспорту, поступаючись автобусам як за кількістю маршрутів, так і за обсягами пасажирських перевезень. Тролейбуси сполучають віддалений мікрорайон Меден Рудник на південно-західній околиці з центром міста, тоді як північну частину міста обслуговують лише автобуси. Якщо у перші роки існування тролейбусів сполучення ЖК Меден Рудник з центром здійснювалося кількома різними трасами, то до початку 2000-х рр. залишився лише один маршрут. У зв’язку з будівництвом розв’язки рух тролейбусів 2010 року було припинено, а у липні 2011 р. відновлено, при цьому колишній маршрут № 1 одержав новий номер Т1. Влітку 2011 року було завершено монтування нової тролейбусної лінії у центрі міста, що дозволило відкрити маршрут Т2, який суттєво поліпшив транспортне сполучення у центрі. Тепер однією з головних вулиць міста (ул. Христо Ботев) тролейбуси рухаються в обох напрямках – Т1 з півдня на північ, а Т2 – з півночі на південь. Разом з тим, інша популярна колись лінія від ЖК Меден Рудник до центру обслуговується автобусним маршрутом № 211, друга кінцева якого знаходиться у північній частині міста, а інтервал є меншим, ніж на обох тролейбусних маршрутах, разом узятих.
У Бурґасі мені не пощастило з рухомим складом. Якщо 2011 року я відвідав місто трохи зарано, і тролейбуси ще не працювали, то 2014 р – трохи запізно, коли старі тролейбуси вже не працювали. Тому у цій фоторозповіді всі тролейбуси на лінії – лише Škoda 26Tr Solaris.
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13523 на маршруті Т2 ул. Въстаническа 7 липня 2014 р., Kostas Лінія починається на ЖК Меден Рудник. На відміну від подібних околиць в інших болгарських містах, які здебільшого виглядають убого, цей район - доволі симпатичний і навіть динамічно розвивається, про що свідчить низка новобудов. На фото також видно відгалуження лінії до депо
| |
Бурґас, Тролейбус Volvo B58 / Hess № 16165 депо 7 липня 2014 р., Kostas Усі старі тролейбуси з липня 2014 р. поставлені на запас у депо. Так і хочеться додати - до кращих часів. Але у даному контексті це не пасує, радше треба ужити вираз "до гірших часів", які, сподіватимемося, не настануть. Хоча ці тролейбуси могли б ще попрацювати з десяток років. Гористий рельєф місцевості дозволяє отримати й панорамний вид Мандранського озера.
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13345 на маршруті Т1 ул. Въстаническа 7 липня 2014 р., Kostas Далі цією вулицею (ближче до бул. Захари Стоянов) вже маємо дещо інший характер забудови
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13341 на маршруті Т1 бул. Захари Стоянов 7 липня 2014 р., Kostas Звідси відкривається панорамний вид на Бурґаське озеро, північну промислову зону та район Средец
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13341 на маршруті Т1 бул. Захари Стоянов 7 липня 2014 р., Kostas А ось таким є вигляд з нижньої точки (майже на рівні моря). Тролейбус і літак на тлі заростей очерету та промислової і житлової забудови вдалині
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13346 на маршруті Т1 ул. Индустриална 7 липня 2014 р., Kostas На перетині з недіючою тролейбусною лінією
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13346 на маршруті Т1 ул. Индустриална 7 липня 2014 р., Kostas Перейшовши на інший бік вулиці, можна побачити дивом уцілілу рекламу компанії Bulgarriba і типове гасло комуністичних часів, що закликає до споживання риби: "Консумирайте риба и рибни продукти"
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13339 на маршруті Т1 ул. Индустриална 7 липня 2014 р., Kostas Вулиці Індустріальна і Чаталджа забудовані невеликими житловими, комерційними та промисловими будинками, а населення тут переважно циганське
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13527 на маршруті Т1 бул. Иван Вазов 7 липня 2014 р., Kostas Тут лінії розходяться - Т1 зараз поверне наліво, тоді як Т2 піде прямо
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13340 на маршруті Т2 пл. Царица Йоанна 7 липня 2014 р., Kostas Неподалік вокзалу (зліва поза кадром)
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13523 на маршруті Т1 ул. Цар Петър 9 липня 2014 р., Kostas 9 липня на частині лінії не було напруги, що не спричинило особливих проблем у роботі тролейбусів, оскільки вони можуть працювати в автобусному режимі
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13527 на маршруті Т1 ул. Цар Петър 9 липня 2014 р., Kostas Повернення до тролейбусного режиму роботи (штанги треба знімати та ставити вручну)
| |
Бурґас, Тролейбус Škoda 26Tr № 13339 на маршруті Т1 ул. Христо Ботев 7 липня 2014 р., Kostas Північний кінець ул. Христо Ботев. Тролейбус маршруту Т1 повертає на бул. Сан Стефано. Лінія, що її видно зліва, для маршрутного руху не використовується.
|