drupal analytics
URBAN-TRANS.NET
Долучитися    Увійти
Логін:
Пароль:
 

Тролейбус - Загальна інформація

Астраханський тролейбус — діюча в обласному центрі місті Астрахані тролейбусна система Росії.

Тролейбусний рух в Астрахані було відкрито 5 листопада 1967 року — зокрема, перший маршрут «Залізничний вокзал - Жилгородок» проліг вулицями Перемоги, Свердлова, Желябова, 50 років ВЛКСМ (Бойова) до вулиці Миколи Островського.

16 листопада 1968 року подовжено рух від Залізничного вокзалу вулицями Анрі Барбюса, Савушкіна до Центрального стадіону. Подовжено раніше відкритий маршрут «Стадіон - Жилгородок»

12 листопада 1969 року продовжено слідування тролейбуса від Жилгородка до залізничного переїзду. Маршрут став таким чином — «Стадіон - Школа № 37». А 21 квітня 1970 року продовжено маршрут до тепловозоремонтного заводу («Стадіон - АТРЗ»).

1 листопада 1980 року побудована тролейбусна лінія по вулиці Миколи Островського від вулиці 50 років ВЛКСМ (Бойова) до сучасного Дитячого парку. Також був відкритий новий тролейбусний маршрут № 2 «Цирк - Завод холодильного устаткування». Маршрут «Стадіон - АТРЗ» отримав № 1. У тому ж році — 31 грудня 1980 року тролейбус № 1 продовжений по вулиці Латишева від Стадіону до Холодильників Рибокомбінату, і таким чином став «Холодильники - АТРЗ»

25 грудня 1982 була відкрита нова лінія в мікрорайон «Юго-Восток 1, 2» вулицею Зоряною до вулиці Кубанської. Маршрут № 2 продовжено по новій лінії «Залізничний вокзал - вул. Кубанська».

13 лютого 1984 року в зв#8217;язку з реконструкцією доріг на вулиці Перемоги продовжений тролейбусний маршрут № 2 «Залізничний вокзал - завод холодильного обладнання», введено в експлуатацію нове кільце на площі Вокзальній.

5 жовтня 1986 відкрита швидкісна лінія в Аеропорт від АТРЗ по Аеропортівському шосе. Відкрито тролейбусний маршрут № 3 «Залізничний вокзал - Аеропорт».

5 листопада 1987 року тролейбуси попрямували від Дитячого парку вулицею Миколи Островського на мікрорайон Юго-Восток 3. Відкрито новий маршрут № 4 «Залізничний вокзал - Юго-Восток 3».

29 грудня 1988 року був відкритий новий автомобільний міст через Волгу, який з#8217;єднав Солянку з Залізничним вокзалом. Продовжено маршрут № 3 по новозбудованих лініях на мосту, що курсував тепер за маршрутом «Солянка - Аеропорт». Розворот на кінцевій «Солянка» відтоді здійснюється прямо під мостом під час спуску на вулицю Пушкіна. Це була допоки остання побудована тролейбусна лінія в Астрахані.

4 листопада 1997 року астраханський тролейбус № 2 став ходити до «Холодильників» («Холодильники - вул. Кубанська»).

1 жовтня 2006 року тролейбус № 4 також став ходити до «Холодильників» («Холодильники - Юго-Восток 3»).

19 лютого 2007 у зв#8217;язку з будівництвом мосту через річку Болду тимчасово закривається тролейбусний рух вулицею Латишева. Маршрути № 1, 2, 4 скорочені до Стадіону.

15 червня 2010 замість рейсів по вихідних і святкових днях відкрито постійний цілорічний маршрут № 1а «Стадіон - Аеропорт Нарманово».

Наприкінці липня 2010 року була скорегована програма розвитку тролейбусної системи Астрахані, згідно з якою планується:

запуск лінії по вулиці Софії Перовської від мікрорайону Юго-Восток-3 до зупинки «Картинна галерея», створення кільцевої лінії;

прокладення швидкісних ліній по вулиці Татіщева (для підвезення студентів до АГТУ і АМУ) і Латишева (і далі через річку Болда по новій трасі до мікрорайону «Бабаєвського»).