Розповідь про трамвайну мережу поділено на дві частини. У першій подано декілька історичних фото та описується велике одностороннє кільце у центрі, за рухом трамваїв.
Сараєво, Трамвай PCC № 12 на маршруті 3 Zmaja od Bosne Жовтень 1968 р., автор невідомий, надіслав Aare Olander Після перебудови системи на стандартну ширину колії постало питання рухомого складу, адже інші системи колишньої Югославії були вузькоколійними. Тому було вирішено придбати уживані вагони типу РСС у Вашингтоні, де якраз тоді трамвай було закрито. Всього у Сараєво працювало 74 таких вагони власник колекції B.J.Cross
| |
Сараєво, Трамвай PCC № 106 на маршруті 3 Telali Жовтень 1968 р., автор невідомий, надіслав Aare Olander Пізніше для підвищення місткості вагонів деякі РСС було перебудовано на зчленовані. На фото № 106 в районі кінцевої Baščaršija власник колекції B.J.Cross
| |
Сараєво, Трамвай Tatra T3 № 135 на маршруті 1 Obala Kulina Bana 13 вересня 1976 р., автор Ole Iskøv, надіслав Aare Olander Tatra T3 стали першими новими трамваями широкої колії, працювали з 1966 року
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 205 на маршруті 2 Maršala Tita 2 вересня 1982 р., автор Bernhard Kussmagk, надіслав Aare Olander Вже після кількох років роботи стало зрозуміло, що місткість Tatra T3 не задовольняє потреб зрослих пасажиропотоків. 1973 року надійшли перші трамваї Tatra K2, і невдовзі по тому більшість Tatra Т3 було перероблено на службові. Обидва типи трамваїв мали особливе й характерне виключно для Сараєва розташування пантографа
| |
Сараєво, Трамвай Satra II № 509 на маршруті 3 Mula Mustafe Bašeskije 18 квітня 2013 р., Kostas Одразу після кінцевої Башчаршія трамваї повертають на вул. Мула Мустафе Башескіє, яка зазвичай переповнена автомобілями, тож робити фото тут нелегко
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 289 на маршруті 3 Mula Mustafe Bašeskije 17 квітня 2013 р., Kostas | |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 276 на маршруті 1 Mula Mustafe Bašeskije 20 квітня 2013 р., Kostas У вихідні дні маршрут № 1 обслуговують вагони Tatra K2. № 276 сфотографовано біля Собору, край кого видно справа, на задньому плані – зруйнована війною будівля у стилі модерн
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 716 на маршруті 1 Maršala Tita 17 квітня 2013 р., Kostas За межами Старого міста вулиця вже має назву на честь Маршала Тіта
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 263 на маршруті 5 Maršala Tita 17 квітня 2013 р., Kostas Пішоходи переходять цю доволі широку вулицю у будь-якому зручному місці. Задача спрощується тим, що вулиця має односторонній рух
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 209 на маршруті 6 Hamze Hume 18 квітня 2013 р., Kostas Петля Скендерія зараз використовується лише у робочі дні, тут працює маршрут № 6
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 206 на маршруті 7 Hamze Hume 1 жовтня 1998 р., автор Stefan Spengler, надіслав Aare Olander У перші повоєнні роки ще зберігалося традиційне червоне пофарбування трамваїв, пізніше замінене на жовте. Tatra K2 нині недіючого маршруту 7 повертає з вул. Хамзе Хуме на основну трасу
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 209 на маршруті 3 Maršala Tita 17 квітня 2013 р., Kostas Основна траса продовжується вулицею Маршала Тіта, де розташовано кілька урядових будівель
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 248 на маршруті 6 Maršala Tita 17 квітня 2013 р., Kostas А на протилежному боці – парк з незвичними скульптурами
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 231 на маршруті 3 Maršala Tita 20 квітня 2013 р., Kostas Вул. Маршала Тіта закінчується у місцевості Маріїн Двор. Фасади будівель все ще містять слід обстрілів
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 291 на маршруті 3 Zmaja od Bosne 20 квітня 2013 р., Kostas Одностороння петля центру міста закінчується на вул. Змая од Босне (Боснійського Дракона), названої на честь Хусейна Ґрадашчевіча. Під час облоги міста 1992-1995 рр. вулиця була відома як Снайперська алея, оскільки снайпери засідали у будівлях з обох боків
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 289 на маршруті 3 Zmaja od Bosne 17 квітня 2013 р., Kostas | |
Сараєво, Трамвай SGP C1 № 400 на маршруті 2 Zmaja od Bosne 30 вересня 1998 р., автор Volker Hildebrandt, надіслав Kostas Для поповнення трамвайного парку 1997 року надійшли уживані поїзди C1/c1 з Відня (на фото № 400/4000). Зараз вони вже не працюють, замість них є дещо новіші віденські вагони серії Е
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 255 на маршруті 3 Hiseta 20 квітня 2013 р., Kostas Продовження розповіді у західному напрямку – у частині 2, а ми зараз відправимося назад до Башчаршії у східному напрямку. Трамвай № 255 на невеликій вул. Хісета
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 712 на маршруті 1 Obala Kulina Bana 18 квітня 2013 р., Kostas Решта шляху проходить мальовничою набережною, названою на честь бана (правителя) Куліна, що був при владі з 1180 до 1204 рр.
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 237 на маршруті 3 Obala Kulina Bana 20 квітня 2013 р., Kostas Tatra K2 поблизу імпозантної будівлі Головної пошти Боснії і Герцеговини. Зліва міст Чобанія
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 712 на маршруті 1 Obala Kulina Bana 18 квітня 2013 р., Kostas Серед таких будівель віденські трамваї можуть почуватися немов удома
| |
Сараєво, Трамвай LHB 9G № 805 на маршруті 3 Obala Kulina Bana 18 квітня 2013 р., Kostas Те саме може бути вірним і для колишніх амстердамських трамваїв
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 712 на маршруті 1 Obala Kulina Bana 18 квітня 2013 р., Kostas | |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 292 на маршруті 2 Obala Kulina Bana 18 квітня 2013 р., Kostas Tatra K2, що його було відновлено з колишнього братиславського, виглядає значно краще за більшість місцевих К2. Зліва на фото сумно відомий Латинський міст, де майже 100 років тому Гаврило Принцип убив імператора Франца Фердинанда з дружиною
| |
Сараєво, Автобус MAN SG313 № 405 на маршруті 31e Obala Kulina Bana 18 квітня 2013 р., Kostas Єдиний автобусний маршрут цього району частково дублює трамвайні. Одноденний квиток на всі види транспорту на цьому маршруті нечинний, бо він має статус експресного
| |
Сараєво, Трамвай Tatra K2 № 289 на маршруті 2 Obala Kulina Bana 18 квітня 2013 р., Kostas Ближче до Башчаршії Набережна стає все більше орієнтальною за характером
| |
Сараєво, Трамвай Tatra KT8D5 № 304 на маршруті 3 Obala Kulina Bana 17 квітня 2013 р., Kostas Усі Tatra KT8D5 було перероблено на односторонні, на дальньому плані видно колишню Ратушу, тепер це будівля Національної бібліотеки
| |
Сараєво, Трамвай Lohner E № 713 на маршруті 1 Telali 17 квітня 2013 р., Kostas Вул. Телалі веде до кінцевої Башчаршія. Ця вулиця своєю забудовою суттєво відрізняється від решти, і є єдиною такого роду, де курсують трамваї
|