К-3 (Київ-3) вперше з#8217;явилися 1961 року як результат модернізації тролейбусів ТБЭС. При цьому виконували посилення окремих, недостатньо міцних елементів кузова, встановлення задніх мостів типу МАЗ-200, закриття овальних вікон, підсилення керма. Проте ці заходи реалізовували поступово. Спочатку на тролейбусі № 409 замінили бампер, при цьому фари перенесли на лобову панель, а також встановили ширмові двері. Значно ґрунтовніша модернізація велася, починаючи з лютого 1962 р. та протягом 1963 р. (щомісяця на завод відправляли мінімум дві машини). Саме у цей період усі київські ТБЭС отримали вкорочену передню частину кузова аналогічно КТБ-1. При цьому двері переносили за переднє колесо, а решта частин кузову, у тому числі й заокруглені вікна, залишалися без змін. Завдяки цьому К-3 доволі легко відрізнити на фотографіях від інших типів. Оскільки наразі бракує даних, коли саме модернізовували той чи інший тролейбус, дата випуску для всіх К-3 крім № 409 зазначена як 1963 р. |